למה Kaizin

בעולם שבו הנוכחות הדיגיטלית נגישה לכולם וכמעט כל אחד יכול לייצר חשיפה, נהיה קשה יותר ויותר לנצח את התחרות שגדלה מידי יום. ובכל זאת – אין שום סיבה שהעסק והשירות שלכם לא יבלטו מעל כולם.

בשביל לייצר תוצאות טובות יותר, צריך לסגל אורח חשיבה שונה וייחודי. אורח חשיבה הקורא תיגר על הבלתי אפשרי, מנפץ את הסטטוס קוו ומייצר תהליך שניתן לשכפל בהיקפים גדולים.

הבעיה של רוב הסוכנויות היא שהם נעצרים איפה שהם מרגישים שעובר הגבול בין הדברים שהם יכולים לעשות לבין הדברים שהם בלתי ישימים – וזה בדיוק המקום שבו אנו מתבלטים. כשאנחנו מקבלים מלקוח משימה מורכבת ובלתי מפוצחת, שם אנחנו בוחרים להעמיק, לחקור ולייצר תהליך בר שכפול.

אנחנו מתמחים בביצוע של מהלכים מורכבים שמובילים לתוצאות ושיטות עבודה שעובדות בשטח. יישום של צורת עבודה זו מאפיינת אותנו בנוף הסוכנויות ומוכיחה את עצמה פעם אחר פעם.

בתחילה אנחנו מבינים את הצורך של הלקוח ומגדירים מטרות ברורות.

לאחר מכן אנחנו מתחילים בתהליך האפיון וביצוע בדיקות A,B testing – תהליך אופטימיזציה מסודר לדיוק התוצאות הממירות בצורה הטובה ביותר בשטח. חשוב לציין, שתהליך זה מתבצע במספר ערוצים ולא רק בערוץ אחד או שניים. לדוגמא, אם המטרה היא השגת לידים, אנחנו לא פועלים רק בשיטה של ביצוע קמפיין לידים אלה מבצעים מכפיל כוח עם שיטות נוספות להשגת התוצאה הרצויה: תיאום פגישות עם הלקוח.

לאחר שקיבלנו את הדטה והבנו איזה ערוץ עובד הכי טוב עבור הלקוח, אנחנו מדייקים את הצעת הערך ומתחילים לעשות שימוש במכפילי כוח של אותו ערוץ.

ברגע שמצאנו את התהליך הממיר בצורה הטובה ביותר, אנחנו מביאים אותו למקסימום וממשיכים בחיפוש אחר ערוצים נוספים שיוכלו לחזק אף יותר את הלקוח ואת הערוץ הראשי שמייצר לידים. בצורה זו, אנחנו מצליחים לייצר תהליכים שעובדים ומותאמים לכל לקוח לפי הצורך הייחודי שלו ומשכפלים את ההצלחה לערוצים נוספים.

מה זה בעצם שיטת ה"Kaizen"?

Kaizen הוא מונח שצמח בתרבות היפנית ומשמעו – שיפור מתמיד.

אחרי מלחה”ע השנייה, ארה”ב קיבלה החלטה אסטרטגית לשקם את יפן בכדי שתהפוך לידידה ולא לאויבת. כחלק ממאמץ זה, נשלח ליפן דוקטור למתמטיקה וסטטיסטיקה בשם אדוארדס דמינג. לימים היה דר’ דמינג אחראי באופן נרחב לשיפורים שהפכו את יפן למעצמת-על של התעשייה היצרנית.

דר’ דמינג הטמיע בקרב ראשי התעשייה ביפן באותן השנים את הערך של איכות ולימד אותם כי “איכות לא עולה כסף, היא מביאה כסף“. הוא נקט בגישה ליצירת שיפור מתמיד המבוססת על הרעיון ששינויים חיוביים קטנים ומתמשכים יכולים לייצר שיפורים משמעותיים.

היפנים מצידם כל כך נרתמו למהלך של דר’ דמינג לשיפור התעשייה, עד שכינו את התהליך בשם ייחודי שהוטמע עמוק בתוך התרבות היפנית – Kaizen. המילה Kaizen היא תרכובת של שתי מילים יפניות שמתורגמות יחד ל”שינוי לטובה” או “שיפור מתמיד”.

שיטת Kaizen מבוססת על האמונה שניתן לשפר הכול ושום דבר אינו המצב הנתון; וזאת תוך מתן כבוד והקשבה לאנשים ולעובדי הארגון, הבאים מהשטח ומהווים חלק ניכר מהטמעת תהליך השיפור. Kaizen כרוך בזיהוי בעיות והזדמנויות, יצירת פתרונות, והטמעתן בתהליך הרחב לצורך שיפור עתידי לטווח ארוך.

עשרת העקרונות של Kaizen

עזוב את ההנחות המוכרות

תהיה פרואקטיבי בפתרון בעיות

אל תקבל את הסטטוס קוו

שחרר את הפרפקציוניזם, במקום זאת אמץ גישה של שינוי מתמשך לאורך זמן

חפש פתרונות מעשיים כפי שאתה מוצא טעויות

צור סביבה בה כולם מרגישים מוסמכים לתרום

אל תקבל את המובן מאליו; במקום זאת, שאל “למה” חמש פעמים כדי להגיע לשורש הבעיה

אסוף מידע ודעות ממספר אנשים

תהיה יצירתי בכדי למצוא שיפורים קטנים בעלות נמוכה

לעולם אל תפסיק להשתפר

מאז שהוצגה Kaizen כגישה שעובדת לשיפור וצמיחה עסקית, חברות רבות במגוון רחב של תעשיות מיישמות את השיטה ומניבות תוצאות רווחיות באופן משמעותי מיישומה. כיום נלמדת השיטה בבתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם ומוטמעת בארגונים כחלק חשוב מתהליך האסטרטגיה התחרותית ארוכת הטווח של הארגון.

המונח Kaizen הינו הרבה יותר מסתם שיטה, זו דרך חיים!

המשמעות של Kaizen היא להיות כל יום, במגמה של שיפור מתמיד, בכל דבר שאנחנו עושים.

זו בדיוק הגישה שאנו נוקטים בה בסוכנות KaizIn, זה ה”אני מאמין” שלנו וזו גם הדרך שבה אנחנו בוחרים לחיות ולהתנהל מידי יום, ברמה האישית והמקצועית.

כל מה שצריך כדי להפעיל חשבון לינקדאין איכותי

חשיפה למותג

כל מה שקשור לקידום האורגני של ארגונכם

קידום ממומן

ביצוע אופטימיזציה והורדת המחיר לקליק

שירותי SDR

קביעת פגישות דמו דרך נציגי מכירות

ליווי ויעוץ עסקי

ליווי בתהליך עסקי להגדלת תוצאות

קורסים וסדנאות

הדרכות וסדנאות לשיפור אישי ומקצועי

צרו קשר