קמפיין Outreach

מטרתו של קמפיין Outreach הוא לייצר עבורכם הזדמנויות חדשות דרך הודעות חיבור לאנשי קשר רלוונטיים שצריכים את השירות שלכם או יכולים לסייע לכם בחיבור לאנשי מפתח בארגון שלהם. קמפיין Outreach מוצלח מתחיל בהגדרת קהל המטרה ודיוק הצעת הערך בהודעה קצרה וברורה.

נכון להיום, לינקדאין מאפשרת לייצר חשיפה למוצר או לשירותים שלנו, דרך שליחת הודעות התחברות לקהלי יעד. את חיתוך הקהל אנו מבצעים דרך מערכת ה Sales Navigator המאפשרת לנו לבצע חיתוך מדויק של בעלי תפקידים בחברות שונות אליהם אנחנו מעוניינים להגיע. האתגר הגדול ביותר בקמפיינים מסוג זה הוא באחוזי המענה וההמרה של ההודעות.

בקמפיינים רבים אחוזי הפניות ואחוזי הפתיחה יכולים להיות גבוהים, בעוד שאחוזי המענה וההמרה נמוכים. כך נוצר מצב בו לעיתים קמפיינים שלמראית עין נראים מעולים, בסופו של דבר אינם מספקים את התוצאות.  

הסוד הגדול בביצוע קמפיין Outreach אורגני נכון בא לידי ביטוי בשילוב שבין חיתוך הקהלים לניסוח הודעות ההתחברות והצגת הצעת הערך שלנו בהודעה עצמה.

אלו הנתונים שאנו עומדים עליהם בקמפיינים האורגנים שלנו:

אחוזי פתיחה
67%

אחוזי מענה
23%

אחוזי המרה
6%

אנו נותנים לתוצאות לדבר בעד עצמן.