קידום אורגני בלינקדאין

צמד המילים “קידום אורגני” מעלה אצל רוב בעלי העסקים קונוטציה השמורה לגוגל בלבד. אולם גם ברשתות החברתיות הקידום האורגני מקבל ביטוי, אך בצורה שונה מאוד מגוגל. אם בגוגל אנחנו מבצעים קידום לאתר שמטרתו תהיה להביא את עמודי האתר למקום הראשון במנועי החיפוש, בלינקדאין העבודה שלנו תהיה מותאמת עבור כל פוסט בנפרד לצד עבודה קבועה ומתמשכת של ביצוע אופטימיזציה לפרופיל ויצירת אסטרטגיית תוכן מתאימה לקהל המטרה שאליו אנו מכוונים יחד עם הלקוח.

הקידום ברשת חברתית  נעשה בצורה אינטנסיבית יותר ומותאמת תוכן, כאשר המטרה היא לייצר חשיפה לקהל היעד הרלוונטי. הקידום האורגני שאנו מבצעים נעשה בתהליך ממושך לצד אסטרטגיית ניהול תוכן, תוך שילוב של עקרונות לקידום אורגני אשר פועלים ברשת חברתית בלבד. לשם כך אנחנו משתמשים בטכניקה של הגדלת “מדד המעורבות” או בשמו המקצועי Engagement Rate אשר מודד את אופן המעורבות בפוסטים ברשתות החברתיות (לכל רשת מדד משלה). המטרה שלנו היא לייצר מעורבות גדולה של קהל המטרה עם התוכן שלכם בשעה הראשונה של פרסום הפוסט.

אם לדייק את הנוסחה להצלחה של הקידום האורגני בלינקדאין, אפשר לסכם אותה למשוואה הבאה: איכות התוכן + אינטראקציה ראשונית = דירוג החשיפה שתקבלו.

מה שאומר שגם אם יש לכם תוכן טוב, אבל מעורבות נמוכה מגולשים, יהיה לכם מאוד קשה לקדם אותו. לחילופין, אם יש לכם תוכן בינוני שמצליח לייצר אינטראקציה רחבה מיד עם פרסומו, הסבירות שיקודם תהיה גדולה בהרבה. העדיפות היא כמובן לייצר תכנים מעולים עם אינטראקציה ראשונית רחבה. כך הסיכוי שלכם לייצר “באז” ברשת הוא הרבה יותר גדול ואנחנו כאן כדאי לעזור לכם לעשות זאת.