ניהול קמפיינים

בתור בעל עסק, אתה רוצה שהשירות או המוצר שלך יגיעו לאנשים שצריכים אותו. זהו האתגר הגדול ביותר שבעלי עסקים רבים חווים בפרסום של קמפיין ממומן. התחרות על ה”קליק” מאוד גדולה, כאשר גוגל ויתר הרשתות מבצעות תהליך אופטימיזציה פנימי של מיקסום רווחים לפי פרמטרים של רלוונטיות המודעה לגולש לצד המחיר ל- Bid של המפרסם.

ככל שהמודעה מקבלת יותר הקלקות מגולשים והמחיר להקלקה גדול יותר, כך המודעה תופיע גבוה יותר מיתר המודעות הממומנות. הדבר נכון לא רק לגבי פרסום במנועי חיפוש, אלה בכל מדיה חברתית. בין אם מדובר על פייסבוק, יוטיוב או לינקדאין.

התפקיד שלנו הוא למקסם את כמות הקליקים שתקבל עבור כל מודעה במקביל להורדה של  העלות עבור כל הקלקה. אנחנו משיגים את זה על ידי ניסוח מדויק יותר של מודעות לצד אפיון ומיקוד בקהל המטרה המדויק. ישנן מספר דרכים ואסטרטגיות לעשות את זה. כך או כך, התפקיד שלנו הוא למקסם עבורך את כמות הלידים למודעה ולייצר חשיפה נרחבת ברשת לשירותים שלך בעלות הנמוכה ביותר.