מיתוג מעסיק

מקום חשוב יותר ויותר במהלך השנים האחרונות לצד התחרות על עובדים איכותיים (טאלנטים). תקופת הפוסט קורונה לימדה אותנו כי הצעה כספית בלבד לעובדים אינה מספיקה כשלעצמה ואפשר לראות איך מיתוג המעסיק תופס מקום משמעותי בשיקול של המועמדים בבחירת מקום עבודה.

כיום, חשיבות סביבת העובדים וערכי החברה חשובים יותר מתמיד והעברת המסר “בוא אלינו, ממש שווה לעבוד פה” לא מספיקה כשלעצמה ללא מיתוג מעסיק שייתן לה גיבוי בצורה כנה ואותנטית.

בסופו של דבר, העובד הוא השגריר הטוב ביותר שיכול להיות לעסק שלך. מיתוג מעסיק חזק יסייע לך לגייס טאלנטים נוספים, גם אל מול ההצעות המפתות במיוחד של החברות הגדולות. המטרה שלנו היא לעזור לך לבנות וליישם אסטרטגיית מיתוג מעסיק, שתשלב חזון החברה לצד הזדהות וחיבור העובדים עם ערכיה.